vineri, 22 iunie 2012

Buna dimineata.

-Nu ma lasa sa ma trezesc,te rog,mai cateva minute...
Ma ia in brate si imi saruta parul incet.Il urasc,il urasc pentru ca ii pasa si pentru ca nu poate fi totul asa cum imi doresc eu.E atat de dulce cand vrea,e atat de tandru,ma innebuneste...
Trebuie sa plecam,fiecare sa revina la viata lui mai mult sau mai putin plictisitoare.Nu vreau,nu vreau sa distrug acest moment pentru ca nu stiu niciodata daca va mai fi unul asemanator.
Diminetile mele sunt deseori seci si fara valoare,dar trezindu-ma langa el ma face sa uit de tot,sa nu imi pese de nimic,sa ma simt fericita.
Vreau sa fac o fotografie momentului acesta,sa imi aduc aminte mereu cat de fericita pot fi.
Vreau sa il am langa mine,sa imi aduca zambetul pe buze mereu,sa fie el raza mea de soare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu