joi, 29 decembrie 2011

Paradise.

Ma simt ca o pana,ca un fulg de nea unduindu-se in bataia domoala a vantului.El ma face sa ma simt asa.El ma face sa zambesc,sa rad,sa fiu vioare,sa fiu acea fata pe care toata lumea o stie,acea fata care zambeste mereu chiar si fara motiv.
Centrul universului meu nu mai este soarele,acum am unul nou si acela este el.Prefer sa ma cert cu el decat sa ma tina altcineva in brate.Prefer sa plang ca nu imi raspunde la telefon decat sa fiu asaltata de "te iubesc"-uri din partea altuia.
Nu stiu cum reuseste,dar face in asa fel incat stie cum sa ma tina mereu aproape.Ma face sa imi fie atat de dor de el incat atunci cand il vad nu ma mai pot abtine sa nu zambesc.Radiez de fericire ori de cate ori il vad.
Cateodata mi-e de-ajuns doar sa il vad si stiu ca ziua mea va fi una buna,altadata am nevoie de imbratisarea lui si de caldul "Te iubesc" ca sa uit de toate grijile ce ma apasa.Am nevoie de el,chiar si indirect.
Daca iubesti o persoana cu adevarat,nu o vei tine langa tine mereu,iti va fi de ajuns sa stii ca e fericita pentru a putea fi si tu la fel.Acum am inteles in sfarsit ceea ce vrea sa spuna aceasta fraza.Acum simt ca daca el e fericit,mi se transmite si mie.
Nu credeam ca voi ajunge sa fiu asa,nu credeam ca voi ajunge sa am momente in care pun o persoana deasupra propriului "eu".Pana acum,nu credeam ca sunt facuta sa iubesc.Multumesc "tie" ca mi-ai aratat ca pot sa iubesc si sa fiu iubita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu